Ponuka krúžkov 22/23

V školskom roku 2022/2023 ponúkame tieto krúžky:

Príprava na súťaže – PaeDdr. Janka PechováVedenie krúžku: PaedDr. Jana Pechová 

Obsah: 

  • Príprava na olympiádu z informatiky 
  • Zenit v programovaní 
  • Python Cup 
  • ProfIIt

Nechajme za seba pracovať počítač – VII.SPA – projekt

     Vedenie krúžku: PaedDr. Jana Pechová 

     Obsah: 

  • využitie PC pre riešenie úloh z matematiky 
  • matematické aplikácie  
  • testovanie pomocou PC 

Popoludnie s Informatikou – Mgr. Tomáš Zaujec

  • počítačová grafika
  • programovanie – UNITY
  • tvorba a úprava videií
  • tvorba a úprava zvuku
  • prezentácie
  • počítačové hry
  • Virtuálna realita – Oculus Rift S
  • League of legends
  • World of tanks
  • CS:GO

Názov krúžku: ROBOTIKA  – cez EÚ projekty 

Vedúci krúžku: Mgr. Juraj Horváth 

Obsah:  

  • Tvorba robotov  s použitím mikrokontrolérov Mikrobit a Arduino 
  •  3D tlač 
  •  príprava na súťaž Robocup. 

Názov krúžku:  Praktická elektronika   –cez vzdelávacie poukazy 

Vedúci krúžku: Mgr. Juraj Horváth 

Obsah:  

  • Tvorba obvodov ako napr.: zosiľovač, fm rádio, svetelné efekty,dotykový spínač apod.  z elektronických súčiastok  
  •  Spájkovanie 
  •  tvorba a osadenie dosiek z plošnými spojmi. 

Informatika vo fyzike – Mgr. Eva Krišková Galová 

Pre koho: Prvý stupeň gymnázia (prima až kvarta) 

Cieľ: Podporovať prírodovednú gramotnosť, rozvíjať medzipredmetové vzťahy medzi informatikou a fyzikou, rozvíjať digitálne zručnosti a tvorivé a analytické myslenie. 

Obsah: Využívať digitálne a informačné technológie v praktickej fyzike, používanie elektrotechniky  a senzorov Coach 7 Vinci Lab pri rôznych fyzikálnych pokusoch a meraniach, objavovanie možností, ktoré poskytuje fyzikálnej vede rozvoj informatiky. 

Krúžok: Zábavne so Scratchom 

Vedúci krúžku: Mgr. Martin Mráz 

Veková kategória: Prima – Tercia, 5. ZŠ – 8. ZŠ 

Ciele: podporiť pozitívny vzťah k programovaniu, rozvíjať medzipredmetové vzťahy 

Obsahová náplň: Krúžok je zameraný na rozšírenie vedomostí v detskom programovacom prostredí Scratch. Žiaci si v uvoľnenej atmosfére zopakujú základy a aktívne osvoja nové poznatky pri práci s rôznymi rozšíreniami ako sú: video zisťovanie, pero, preklad, syntéza reči a iné. Zároveň si žiaci precvičujú vedomosti na súťaž Scratch Cup.