V školskom roku 2022/2023 ponúkame tieto krúžky:
Príprava na súťaže – PaeDdr. Janka PechováVedenie krúžku: PaedDr. Jana Pechová
Obsah:
- Príprava na olympiádu z informatiky
- Zenit v programovaní
- Python Cup
- ProfIIt
Nechajme za seba pracovať počítač – VII.SPA – projekt
Vedenie krúžku: PaedDr. Jana Pechová
Obsah:
- využitie PC pre riešenie úloh z matematiky
- matematické aplikácie
- testovanie pomocou PC
Popoludnie s Informatikou – Mgr. Tomáš Zaujec
- počítačová grafika
- programovanie – UNITY
- tvorba a úprava videií
- tvorba a úprava zvuku
- prezentácie
- počítačové hry
- Virtuálna realita – Oculus Rift S
- League of legends
- World of tanks
- CS:GO
Názov krúžku: ROBOTIKA – cez EÚ projekty
Vedúci krúžku: Mgr. Juraj Horváth
Obsah:
- Tvorba robotov s použitím mikrokontrolérov Mikrobit a Arduino
- 3D tlač
- príprava na súťaž Robocup.
Názov krúžku: Praktická elektronika –cez vzdelávacie poukazy
Vedúci krúžku: Mgr. Juraj Horváth
Obsah:
- Tvorba obvodov ako napr.: zosiľovač, fm rádio, svetelné efekty,dotykový spínač apod. z elektronických súčiastok
- Spájkovanie
- tvorba a osadenie dosiek z plošnými spojmi.
Informatika vo fyzike – Mgr. Eva Krišková Galová
Pre koho: Prvý stupeň gymnázia (prima až kvarta)
Cieľ: Podporovať prírodovednú gramotnosť, rozvíjať medzipredmetové vzťahy medzi informatikou a fyzikou, rozvíjať digitálne zručnosti a tvorivé a analytické myslenie.
Obsah: Využívať digitálne a informačné technológie v praktickej fyzike, používanie elektrotechniky a senzorov Coach 7 Vinci Lab pri rôznych fyzikálnych pokusoch a meraniach, objavovanie možností, ktoré poskytuje fyzikálnej vede rozvoj informatiky.
Krúžok: Zábavne so Scratchom
Vedúci krúžku: Mgr. Martin Mráz
Veková kategória: Prima – Tercia, 5. ZŠ – 8. ZŠ
Ciele: podporiť pozitívny vzťah k programovaniu, rozvíjať medzipredmetové vzťahy
Obsahová náplň: Krúžok je zameraný na rozšírenie vedomostí v detskom programovacom prostredí Scratch. Žiaci si v uvoľnenej atmosfére zopakujú základy a aktívne osvoja nové poznatky pri práci s rôznymi rozšíreniami ako sú: video zisťovanie, pero, preklad, syntéza reči a iné. Zároveň si žiaci precvičujú vedomosti na súťaž Scratch Cup.